luni, 16 martie 2015

Încetează...

   Bună Ben, sau Beniamin, sau Florin său cum te-o chema... Nu știu, nu vreau să știu, și nici nu vreau să mai citesc ce ai mai scris pe aici. Nu mai scrie, te rog, insist la tine, nu mai scrie. Să nu mai ai senzația că mă cunoști că nu e așa, nu mă cunoști deloc. Oricine aș fi, chiar dacă sunt creață și blondă, sau dacă am sânii mari, chiar dacă mă cheamă Irina, Ioana, Alina, Petruța sau oricine ar mai fi în viața ta, nu știi ce gândesc ce simt sau cine sunt. Trebuie să te mint să nu te rănesc și să accepți ca nu ești ceea ce eu vreau lângă mine, ești incapabil de ceva concret, milog și insistent, încetează...
 Așa ne prostești pe toate, ne spui ce vrem să auzim la început apoi insiști cu ideile tale obsesive și dramatice. Crezi că le știi pe toate? Crezi că dacă, gata vorbim o noapte întreagă la telefon mă descoși din trei fraze ai sezația că știi tot despre mine? Află că nu e așa, află că eu vreau un bărbat adevarat care să arate a bărbat care să atingă ca și un bărbat, nu vreau rezerve sau copii de crescut. Vreau să mă simt femeie.


 Ești jalnic dacă mă gândesc mai bine, o continuă suferință după ceva ce nici tu nu știi, ești disperat, ești doar un nimeni care așa cum apari și dispari și totul din cauza ta. Am senzația că-ți place să dramatizezi și să suferi.
 E adevărat, fostul întotdeauna o să fie mai bun ca tine, eu așa văd și așa simt, de ce să te mint, ar fi mai bine să-ți vezi de lumea ta în care crezi că le știi pe toate, n-o sa-mi fie dor de tine, nu te mai agita atât.
 Eu nu trăiesc din povești, gata! Nu sunt genul ala, nici pentru tine nici pentru ceea ce faci tu și știu că încerci prin orice cale posibilă să-mi atragi atenția cu ce-i bine și ce nu, știu, văd și eu că nu sunt oarbă eu aleg ceea ce fac cu viața mea și eu știu foarte bine ceea ce mi se potrivește și ce nu, iar tu sigur nu ești...
  Te rog sa încetezi să mai fi acolo eu n-am să te mai caut. Ca să fiu una din cele cu care ți-ai împărțit timpul, te-am iubit, da, apoi erai așa doar să mă simt bine că nu sunt singura, erai un fel de cațeluș. Ce? Âsta e adevărul, acum dispari...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu