duminică, 8 martie 2015

Dragă B

Mi-e teamă. Mi-e teamă să nu mă mai rănești. Să nu mai vi cum ai venit înainte și să pleci, să mă lași plângând cu zilele, cu nopțile… cu orele. Te-am așteptat mereu și încă te aștept deși nu te mai vreau. Nu mai vreau pur și simplu să cred nimic din tot ce faci deși tot ce-ți spun mă doare poate mai tare pe mine… Ce ți-am făcut eu să mă distrugi așa? Cu ce ți-am greșit? Cu ce, când eu eram gata să fiu a ta, să fiu lângă tine când îți era râu, să fiu lângă inima ta când nimeni nu era, și nimeni nu mai e acum? Mi-e atât de greu să cred că nu mai ești ceea ce ai fost mereu,
că roata s-a întors iar eu acum sunt ca tine și tu ești un eu de cândva, cândva când te iubeam ca o nebună și nu-mi găseam rostul de nu erai cu mine iar tu erai indiferent; acum eu sunt cea indiferentă, restul, le cunoști.
Mă dor toate frumoase clipele cu tine, mă dor și nu stiu dacă înțelegi, nu știu dacă vezi cum e să fii cum eram eu cândva. Mă dor clipele pe care le adormeam la pieptul tău când plecam la Monteoru, mi-e dor de clipele în care râdeam în Cora sau când ne uitam la câte-un film și-apoi eram doar noi. Mi-e dor să-mi faci prietenele să râdă cu mine, mi-e dor să-mi gătești…Mi-e dor de tine.
Acum sunt cu altcineva, am altă viață, am mers înainte ceea ce tu nu ai făcut. Tu nu poți merge singur, și-n plus pentru ce să renunț la ceea ce am, ca tu cândva când iar îți vine ai să mai pleci iar eu să mor cu zilele? Spui că tu nu mai ești cum erai, eu nici atât. Știi, el a fost exact când trebuia, când aveam mai multă nevoie de tine a fost acolo și mi-e bine așa. Degeaba insiști. Degeaba te rogi. Degeaba sacrifici. Degeaba mă mai iubești. Degeaba mai plângi. Degeaba mai crezi. Sa pot începe din nou îmi trebuie un sfârșit, ori eu chiar de aș încheia pentru tine nu as crede ca vei merita.
Sunt nopți, nopți multe în care am suspinat după prezența ta. Ai lipsit când aveam mai multă nevoie de tine. Ai lipsit când puteam fi fericiți. Ai lispit atunci când nu-ți putea lipsi nimic. Ai lipsit când te iubeam mai mult. Și mă întrebam de îți era bine sau rău. Aș vrea sa cred acum, dar am în ce?
Încă te iubesc. Încă mi-e dor. Încă doresc… Dar mi-e teamă! Fă-mă să cred, fă-mă să vreau sau dispari…

Cu tot ce mai am pentru tine
I.I. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu