marți, 17 februarie 2015

Jurnal de iubită [înainte de toate -III-] (partea 8) 2011



Nu mă mai trezesc să-ți dau niciun telefon ție Ben, cum facem atunci când te iubeam. Știu că ții minte tot. Ții minte când te sunam dimineața, primele cuvinte-mi erau ”Bună dimineața iubitule”... A fost frumos? Spune-mi, măcar ție dacă ți-a plăcut ce a fost între noi. Mereu mi-am dorit să știu ce gândești, ce vrei de la mine? Mereu am senzația și cred că este adevărat, că tu mă luai de proastă. Mereu ai vrut să-ți bați joc de mine, am simțit asta, dar am simțit că m-ai și iubit. Chiar dacă, de multe ori, ascult în gura altora, cum am făcut și prima dată, cu Laura, cu Aleca și așa mai departe.
Chiar dacă acum fac asta cu Adriana, cu Cami, cu Teo sau cu Ana... Sunt prietenele mele, iar ele spre deosebire contează pentru mine. Tu ai fost și ești un nimic, o pagina din viata mea, o pagina de trei ani care m-a distrus și m-a făcut să am regrete, cu sau fără lucruri bune ori rele... Nu mă mai interesează cum scri, dacă este din perspectiva mea sau nu, dacă eu aș fi cea care ți-ar spune vorbele astea, nu îmi pasă Ben. Vreau doar să-ți spun ce am pe suflet și să dispar odată pentru totdeauna din viața ta.
  Să-ți amintesc de lucrurile rele care mi le-ai făcut la început? Când m-ai chemat la nu știu ce restaurant cu lăutari și ți-am zis că nu vreau să mă duc, tu te-ai dus și ca să te răzbuni pe mine te-ai îmbătat și la 2 noaptea mi-ai zis la telefon că te-ai îndrăgostit de Ana, cea mai buna prietenă a mea? De ce Ben?... Nu ți-a fost rușine? Știi cât am suferit atunci? Știi cât mi-a fost de greu să-mi pierd o prietenă bună, doar pentru faptul că te doream pe tine aproape. Eu nu mai vorbeam cu ea, o uram și n-o doream în preajma mea. Ce-ți plăcea la ea? Că avea ochii mari și verzi sau țâțe mari? Ce? Că nu înțeleg? Ce avea ea și eu nu?...
Stop, gata Ben... Prefer să închei aici... ADIO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu