vineri, 30 ianuarie 2015

Jurnal de iubită (partea 5) 2011

Tare aș vrea să uiți și și încetezi odată pentru întotdeauna Ben! Nu mai am nimic pentru tine și pe cât încerci mai tare să exiști în viața mea pe atât mai tare te resping. Înțelege, sunt fericită alături de Dan și asta e tot ce conteză. Nu-mi pasă cum era cu altele sau cum era înainte să mă cunoască, acum e tot ce contează pentru mine.
  Recunoaște, am devenit un capriciu pentru tine, o obsesie, nu știu, însă vreau să înceteze, sa pui punct... Am uitat tot ce a ținut de tine, ar fi bine să faci și tu. Nu-mi pasă dacă mă mai iubești sau nu, mi se rupe, întelege odată!
  Mincinosule! Mi-e scârbă de tine și ceea ce ești... Nu stiu cum te-am putut primi înapoi în viața mea, cum poți trăi în lumea în care te învârți. Nu știu cum te-am putut iubi și cum am putut să fiu cu tine atâta timp. Cum am putut să-mi pierd ani de zile din viață, să mă consum pentru un nimic? Ben, te rog uită-mă! Mereu ți-o spun, întelege... Nu mai scrie despre mine, nu mai face referiri la mine în tot felul de articole și-n ceea ce scrii sau spui. Nu mai sunt în viața ta și nici nu mai am de gând sa fiu. Fac ce vreau și vorbesc cu cine vreau, n-am nevoie de nimeni să-mi spună ce să fac. Știi cum aveam eu vorba aia de mult cu "faci ce vrei, n-am nicio autoritate asupra ta" ei bine Ben, fac ce vreau n-ai nicio autoritate asupra mea...

  Ben, nu îmi mai pasă cine este de vina, sau cine a plecat, mă simt mândră de mine, am tot ce îmi doresc și sunt fericită fără tine. Sunt fericită cu Dan și asta e tot ce contează, mă repet și ți-o spun din nou să întelegi.
  Băi băiatule, treci peste, gata!... Nu vezi? Ai mei l-au acceptat, prietenii mei îl plac, până și frati-miu e de acord cu el. Am o viata perfectă fără tine în ea, treci peste Ben. Am învățat să uit tot ce a ținut de tine, tot, să șterg tot, să uit tot. Acum nu fac nimic decât să râd pe seama ta că după atâta timp încă mai speri, prostuțule.
  Nu mă interesează dacă mă mai iubești, nu mă interesează dacă mă mai cauți, nu mă interesează nimic din ceea ce înseamnă numele tău. Poți scrie câte piese de teatru vrei cu numele meu în ele, doar cu scrisul vei rămâne. Sau ai rămas...
  Băi băiatule, mi-e scarba de tine și tot ce ține de tine! Nu mă mai urmări, nu mă mai suna, nu mă mai caută, nu mai face referiri la mine. Schemuțele tale nu mai merg ca înainte, acum sunt mult mai presus ca tine, de fapt mereu am fost. Tu erai și ești un nimeni care m-a ținut pe loc, Dan îmi ofera tot acum. Nu știu cum am putut să fiu atât de oarbă... Sunt cea mai fericită acum și nimic nu-mi lipsește.
  Știi la ce mă gândesc acum? La faptul că poate mă aștepti ca prostul și pe mine 6-7 ani cum ai așteptat-o și pe Petruța. Măcar asta am reușit să fac, să fiu în locul ei așa, dacă de iubit nu. Mă faci să râd, Ben... Nici nu meriți să-ți spun pe nume. Ești un jeg și un nimic de om... ADIO. Și de data asta, eu ți-am spus-o...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu